Carro/Häxan -

Hejsan!

Igentligen har jag inget vettigt att berätta för min kära blogg-publik. Men ett inlägg är bättre än inget.
Igår pratade jag och Ida om färger. Hon hade nämligen ett knall-rosa skärp på sig på jobbet.. Till det hade hon en tröja som var orange.. (Mycket färgrikt val).
Så kom jag på att jag hade faktiskt rosa hängslen ligganes hemma.. Så idag tänkte jag vara vit-klädd med ett par knall-rosa hänglen. Bara för att reta folk.. (Jag brukar nämligen inte ha hängslen.) Men om jag ska ha mina byxor idag, så måste jag ha dom.. Annars ramlar byxorna ner till knäna.

Jag har visst gått ner i vikt sen jag satte in min Percing. (ehe)
Kanske inte är så smart..Men aja. Det funkar.
käkade på macedo igår.. MUMMS! Har ju inte fått äta där på evigheter pga av mitt kära ingrepp.

Nä, Nu ska jag ducha och sen knata in te stan och fika, samt gå på nån affär och se om jag hittar nått sött till min kära dotter. Hon växer ju så det står härliga till. Ingen bäbis längre hon inte!
Igår blev hon nämligen 2 år och 4 månader! Det ni!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0