Carro/Häxan -

Hemsk Natt..

Kan ta det från början.. Igår var jag och T upp på i13 med Amira..Eftersom T är som han är så skulle han "skämma" upp mig, Trodde han. Så han åker till nån skyttemokafjonk som sades vara jääääätte läskigt... Det är det att man ser inte vallen förrens man typ står på den (iaf inte jag) och innan är det en stor vedhög, T vägrade gå ur bilen (han sa att han ville sitta i bilen med allt på) oki sa jag bara du inte åker iväg..

Så jag klev ur bilen och började vandra mot "spökängen" Där det sägs att det spökar..Man ska känna sig iaktagen mm mm.. Tydligen hade hans jobbarkompis gjort det..
Iaf så när jag gick där i godan ro..Hände ingenting..Efter en stund börjar jag känna av nått. En man i 50 års åldern står och kikar på mig. Han rör sig inte. Bara att han har en sån längtan att få kontakt. Sen försvinner han..

Jag klev tebax till bilen och berättade för T vad jag hade upplevt...(Han höll på att skita ner sig..Men ändå) Han fattar inte att andar är inte farliga så länge du inte är det mot dom!!
Dessvärre "stängde" jag inte av mig riktigt..För inatt har jag vaknat hela tiden,haft fruktansvärd feberfrossa och ont i huvet.. (fryser fortfarande till o från.) Vet inte vad det är..Men nog betyder det nått alltid.

Kanske någon som vill komma igenom. Vi får se.. Det kommer som sagt att märkas när det blir lugnare här omkring. En sak är säker..Jag vill upp dit igen och kolla.

nä, DEt var väl allt för just nu..


Vi ses, När vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0