Carro/Häxan -

jahapp..

Har man tråkigt så har man.. En liten story sålänge.. Som kanske e sann, Vem vet?

hmm..Deiting..

Men jo, jag har en på msn (som jag även har på mobilen nu.. )

Kan kanske ta det från "the begining"! (Rätt bra va?)

I Januari var jag och en vän ut o partade i Borlänge på Bolanche, Stog i godan ro på dansgolvet och svängde våra lurviga? ben.. Råkade då samtidigt titta ut mot baren.. Och vad ser jag där. Om inte THE MAN! Ögonkontakt på en gång! Varken han eller jag kunde slita bort ögonen och glo på annat.. Man liksom fastnade i hans ögon.. Jisses tänkte jag, han var fiiin...
Lyckades tillslut efter många tankar, slita loss mig ur hans ögongrepp och fortsätta mina dansmoves.. *Lyckat när han står och glor!* eeehh..ne!

Kollade mot hans håll igen, karl var borta! DAEM, sa åt vännen att nu ska vi gå på karljakt! Hon var på!
Gick och letade ett bra tag.. sa åt henne att OM han kommer förbi, då ska jag säga att han e söt! Sagt och gjort.. ehe.. 2 sekunder efter jag hade kläckt ur mig det, kom han förbi.. mycke riktigt. Carro håller käften och låter sötnosen gå iväg..Länge och länge bort..Tills han tillslut inte syns mer.. Där står jag med skägget i brevlådan,ser ut som jag har tappat både pengar och drink, och liv?!

Min kompis sa... Bussen går snart så ska du höra hans ljuva stämma får du nog att ta en blåslapa i röven och leta upp han. (Fega Carro gör TYVÄRR inte det) jag sa bara, äh vi tar det nästa gång!
denna kväll blidde det inget Hej, Vad söt du är..

Gick 2 kvällar till utan att jag såg hans urna...

Men nu.. Förra helgen.. Såg jag han igen.. Kvällen slutade ungefär lika..
Men, Jag som är sååå smart tänkte att KANSKE jag kan hitta han på internet.. Sagt och gjort, dektektiven var på g!
Och gissa om jag gjorde.. Tyvärr hade karln sambo..
Slängde iaf iväg ett mail om att jag tyckte han var söt och att jag hade sett han förut.

Fick tebax ett mail från honom dagen efter.. Han skrev att han tackade för komplimangen och att han "tyvärr" var singel igen.. hehe.. Jag smilade elakt för mig själv..
satt och skrev mail ett par dagar, jag gav sen ut min msn... Satt där ett tag oxå och sen gick vi in på sms..

Vi kanske ska ses framöver.. Vi får se..
Men det är rätt lugnt nu.

'pirret i magen när jag får sms av han är här nu..´


Men just nu hoppas jag inte på nått.. Man ska inte ta ut nåt har jag lärt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0