Carro/Häxan -

Kanske borde uppdatera?

Men vad har jag igentligen att komma med..? Köpte en Pendel här om dagen.. Den hade Madde sönder idag! Snacka om att jag blev tokig! så hon fick vara utan glass,godis och hela köret. Så är det!
Ikväll bler det körslaget, vilket jag kommer att kolla på. Helt klart!
Ända tills Cans åker ut. Sen skiter jag i det där! Men hoppas innerligt att dom vinner hela skiten!!

Staven börjar bli jobbig nu.. I vägen hela tiden. Vill byta till en mindre. Men det är nog bara att hålla ut 3 veckor till..*Suck!*
Hoppas ida och ....... ska med på marknaden! kommer att bli sååå jävla kul! 2 galenpannor på marknaden! Kan det bli bättre?? Nop, i dont think so!

Saknar någon att kramas med!!

vill du?

Ska slänga upp lite bilder här oxå kom jag på..

Brb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0