Carro/Häxan -

Man borde ha lärt sig...

Men icke. Utan mössa igår, resuterade i ännu värre hosta idag.. suck, Will I ever bli frisk??
Såå uttråkad på att bara gå hemma och gruffla.
Oki, idag spelar det faktiskt ingen roll då vädret e skitkasst!
Gårdagens väder dock, det var underbart. *Mer sol till folket,tack*
Appropå tack, så tog jag bort min taaggggd för nån dag sen. *Bästa jag kommit på att ta bort tror jag.*

Vad bjuder dagen på i övrigt da? Nja int mykket. Eller ingenting tror jag.
Bara lite Kaffe nu och en bakelse till det.. Mumma!

Tänkte faktiskt försöka mig på att baka napoleon bakelser nu nån dag. Helgen väntar på nått gott. Jag ska få besök nämligen.

Skriver mer ikväll.

see Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0