Carro/Häxan -

Mitt 20:onde inlägg..

Yeeey! Hurra da för fasen!!
Ska till Tatueraren imorgon. Kan ju bli intressant! Men vad jag ska göra där, Det får bli en hemlis.. :)
ska fortsätta på min inriktning, Bebis drakar.. Har en som jag e riktigt nöjd över. Vill ha den i Svanken tror jag.. Den får nog inte plats någon annanstanns.

*Attans*

uffe får bli min följeslagare imorgon..Han får hålla min hand om inte annat. *annars kommer jag gråta som fn* Fan vad nervös jag är, och fn vad det kommer att gra ONT!
Får se om man ska jobba imorgon eller om man får åka hem.. Det märker vi då..
iiiiiiiii...Vad nervös jag är. Vet ju inte ens om jag SKA göra det imorgon eller om jag får vänta ytterligare en vecka.
Vet ej ens om jag hoppas på imorgon. Mamma kommer att strypa mig.. gaaa.. Men man e ju vuxen.
Shit pomfritt!

Aja, Bara att ta tjuren vid hornen!

(Kan ju inte vara svårare än att hoppa en meter med skotern, Ellerhur?) Och det klarade jag ju!

*Bagateller?!*

See Yaaa!!

Vi ses, När vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0