Carro/Häxan -

Nämen..

Usch så tråkigt...Vad ska man hitta på ikväll da?? Vet nån vad man kan göra? Förslag?
Eventuellt ska jag jobba.. Vi får se.. Suck!
Vill åka till jobbet men smtidigt blir det bara till 7.. Så vet inte om det är någon ide.. Eller jo det är väl det om man får nån bokning. Annars är det väl inte det men ändå.. Magnus ska jobba, Och vet inte vad uffe ska hitta på. Cattis ville att jag skulle haka på dom till kålgårn. Men den enda jag känner där är ju cattis.. hm... Ja, jag vet inte.
Kanske Parisa vill haka på dit! Ska fråga henne. :)

Madde kommer hem på Söndag och i helgen kommer kanske Tony upp. Vet ej vilken dag, han visste inte heller.. Ska försökas få med han och ida på party.
Hmm..Annars blir det en lugn hemma kväll..Med min onda mens mage. *urk*

Inte skönt det här inte. ;(

Nu ska jag gå och packa åt madde, sen ska jag nog slöa lite till.
Min mage mår inte bra..Aj,Aj. Alvedon snarast asså!
Sen vid 3 ska jag ringa till Parisa och höra hur det blir ikväll..

See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0