Carro/Häxan -

OOOOligt!

Ja, Så kan man nästan sammanfatta min nervositet för idag.. Skas ju till tatueraren.
hoppas han kan göra det där idag, Slipper man vänta så länge på att få det gjort..
kommer att ha tunghäfta,handsvett och hyperventilera..Allt på samma gång! Trots att det tar bara en kort sekund sen är det klart! Börjar redan darra nu..Varför igentligen?!
Varföpr ska det vara så jävla svårt att göra nått man verkligen vill, Tänker mest på konsikvenserna efteråt. hjälp! tänk om jag bara hatar det? Tänk om alla andra tycker att det e skitfult eller att jag var korkad som gjorde det? Tänk om jag får problem efteråt? Ska inte säga för mycket mer än att det kommer att göra jääävulens ont!

Men som dom säger, Smärta är en högre grad av njutning.. *Vem fan som nu kom på bara en sån dum sak!*
så skönt är det fn inte! Jag njuter hellre! As always..

Ni får ursäkta min stavning..Men med darrande händer så går det som det går..

fint väder idag iallafall!! DET gillar vi skarpt! Nu fattas det bara att man blir kär och den man blir kär i, Blir kär tebax! Vore lyckan!!

Vi säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0