Carro/Häxan -

Partysugen...

Ja det är jag! Brukar ju stuttsa till jobbet vissa gånger.. Beroende på vad det är för musik i högtalarna..
Cascada-Shut up!
Typ den eller nån annan...

OOOOOOOligt, Fest i helgen och jag längtar GRYMT mycket tills jag och hanna står på dansgolvet och shakar as!
Riktigt Fucking nöjd över mig själv ibland.. *ehee*

Nä om man skulle ta och dra till stan da och fixa lite ärenden, utbildningen exempelvis.. Sen massa annat jokks!
Ja just, ska lägga in musik nu i mobilen.. Kan ju int bar lyssne pa dansband el...

klatshit va??

daaaaaaaa.....Eller inte... Boring med SNÖ. Fan Sommar nu tack!
Slipper man gå som en michelingubbe hel tia!

god-Natt små knattar! För nu ska kajsa in till stan!

AAAAASSSGGAAAAARRVVV...

*Visst e jag tråkig?*

höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0