Carro/Häxan -

Sikk på att Slöa..

Ja, Här har man legat sjuk sen i Torsdags...Och det enda som har blitt bättre är väl att febern har gått över. Hostar som en tok och fräser hjärnan ur mig.. Men annars äre lugnt, jag e på benen. Har dock fått en svans efter mig, Katten,Sotis. Han är ÖVERALLT på mig ta mig fan. Går jag på toa, då e han redan där. Tassar jag till sängen,Vips så ligger han redan i den.. För att inte ens tala om när man ska ut och rasta llungorna... Det vet han fan redan innan jag ska ut att vi ska ut. Vi= Ja, Jag och katten antagligen.

Och vet ni vart han ligger nu, Jo om inte i fotöljen BAKOM mig. *suck*
Men Men... Han e söt ändå, så man klarar int av att bli arg på han. *Dessutom äälskar jag svarta katten..Och han e kolsvart :) BIG smile!

Har fått en sittning i grycksbo oxå. Kan ju bli skapligt intressant. Tydligen rätt mycket liv och rörelse i det där huset, så jag ska väl kika på det.

Kanske måste tvinga i mig lite frukost nu.. *Magen börjar ju kurra*
Undra sa flundra vad som händer och sker idag då.. Lite mer roligt måste det ju bli.
Nu VILL jag faktiskt att pannso kommer och muppar sig lite. Dessutom måste jag ha en uppdatering om en viss flirt hon har.

nåt mer jag har på lager?? Int vad jag vet.. Bara att jag TOK saknar kramar och kyssar just nu.. *MYYS!*
Men, som sagt, den som väntar på nåt gott.......Väntar ALLTID för länge, vad fan trodde du??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0