Carro/Häxan -

Skriver...

Skriver ett till inlägg i brist på sysselsättning. Funderar starkt på att sno lillebrors supernintendo och samla minnen.. Eller vad sägs om att gå in på betapet.se och kika en snabbis? Inte det heller? Hepp... Där tog då min fantasi slut.
Hur gör man om man vill ha in sponsorer till sin blogg?? Nån tokig sak som vet hur man gör? Kan väl komma med en liten kommentar i så fall!

Föresten blir jag hemma från jobbet idag också. Att hosta ihjäl kundernas öron har inte varit min starka sida, så jag ger dom en dag till att slippa mig.
Men imorgon, då går jag nog till jobbet varesig kunden vill svara eller inte. Jag KAN inte sitta hemma bara. Klättrar på väggarna..

Sen äre ju det här med att man sitter med i, eller förlåt mig, jag och Ida på jobbet ÄR festkomiten. Och nu har vi fått ett uppdrag som vi har det jobbigt med måste jag säga.
Förslag till weekend för vårat jobbs 1- års fest.

I Maj är det nämligen 1 år sen som dom startade här uppe i Borlänge. Och det har vi fått äran att ta hand om.
Vi har ju inte lyckats än på våran fest sida.
2 fester har vi annordnat. Dom slutade i kaos. Rent ut sagt!
1.a festen, Blev rätt bra början på... i 4 timmar...Sen drog festkomitens medlemmar hem, sjuka as hell!
2:a festen, blev inte alls bra. Ingen ville eller kunde komma. Så det blev bara 2 killar som festade. haha...Suck!

Så nu undrar man ju hur 1 års festen ser ut. Kaos om du frågar mig. Ida skulle nog instämma.
Hennes förslag om att rida islänning fick sig ett FETT avslut när det kom upp på rasten.

Vi hade satt upp ett A4 med olika förslag, inklusive det.. Efter ca 5 minuter kom lillbossen med en FET svart tuchpenna och STRÖK förslaget.. (Tror inte han diggar hästar).. hehe.
Smarta jag är ännu bättre, jag kom på kryssning och Thailandsresan!
Hittade dessutom på en BRA sak i resman, eller vad dom nu heter. Åk till Thailand och KRYSSA med ett fartyg.. 2 in 1 you know! Var inte det en helt Superbra ide så säg?!

Asså, jag är en smart brud! Igentligen! Men bara när jag vill... Dock är jag inte blond, möjligen lite i mitten...Men inte alls fullt ut.
Nog för att jag är lite nyfiken. Men det får man vara. Ok, kanske inte mot en kaktus.. "Undrar om den här har sånna där skitsmå taggar som fassnar i en och gör ont..hmm...peeeeeeet...AAAAJ, ja det gjorde dom!"
Typ så nyfiken är jag.. *Men det fåååår man vara!*

Iallafall om man e Falubo. Som jag är, just nu.

trodde jag blev av med svansen där för ett ögonblick.. Men när jag lutade mig tillbaka i stolen, så satt han vid min axel å glodde, tänka sig.. Ibland ÄR han verkligen smart..  Eller var det jag som var det? hm.. *förvirrad*

Antar att jag får sitta och rulla min tummar idag oxå. Eller oxå så diskar jag så länge och drämmer in en ny tvättis. Och hoppas på att livet blir bättre och att jag blir super frisk! För nu vill ja int va sjuk mer!! 
Bajs, vad tråkigt det är med hosta och förkylning! 

Men kul med vår är det.. Trots att 08 erna tror att man bor i Norrland och att vi har renar som betar av gräsmattorna och isbjörnar som går på gatorna. Och kossor som man välter. Och för att inte tala om älg.. För såna har man ju som täcke inne i kåtan. Ja stugor med vita knutar har tydligen alla nissar här uppe. Eller inte! 

Nä, nu ska jag göra lite nytta här. Ingen läger iaf min blogg.. Buhu! 

Snark! 

Vi ses, när vi ses, Eller inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0