Carro/Häxan -

Tisdag!!

Och lika tråkigt har jag.. blir det inge roligare än såhär?? Va? Va? Va?

Funderar på att göra slingor i håret sålänge.. Ja, Kanske dax att göra det om man ska se lite bättre ut.
Något jag längtar till är-

Dansbandsveckan i Malung..
Classic Car Week..
midsummer race (Orsa Flygfält) / Jag köra..
Borlänge Street Open  / Jag köra..
Marie Memorial Race / Jag köra..
Morgondagens Bravader (Cross Road Tatoo i Blge!)
Lasse Stefanz ( Dalarna)
Firma Festens 1 års Party!
I.C.E 19 Juli ( Party Party!!)
Sommar!!

mm mm.. Listan kan göras lång..Än en gång.

Ida den här är för dig.. (Eftersom du såg ut som ett frågetecken igår på jobbet när jag började sjunga den..*asg* 

http://www.youtube.com/watch?v=8ABGEJ7S6Nw&feature=related


Hej-då, Vi ses hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0