Carro/Häxan -

Valborg!

Satt just ute på min balkong och tog en cigg.. Hade även en kopp the med mig ut. okej då, katten var oxå med ut..Men ändå. Det här inlägget handlar om vad jag kom på ute där, när jag satt, i min ensamhet.. och tänkte för mig själv..

Att jag har nog blivit gammal... För gammal för att ens orka bry mig om att det är valborg. För gammal för att orka göra mig iordning och dra på fest. För gammal för att köpa hem massa smällare och dylikt som alkohol. För gammal för allt, ta mig fan!

Jag bryr mig allvarligt inte om det är valborg eller nyår. Båda två "händelsarna" är som luft för mig. Orka planera vad man ska göra, jag har tröttnat.
Det var kul när jag var runt 15..Men nu.. *blää*
en vanlig vardag känns det som, ingenting annat. Som jag dessutom sa till Parisa idag när vi åkte hem från jobbet.
Kände bara för en sak. Åka hem och slänga mig i soffan som en annan gammelkärring. titta på sex and the city med en kopp rykande the och bara mysa ner mig bland filtar och kuddar..

Sa ioförsig till lillbossen idag att nu ska jag hem och spela Nintendo 8 bitars! Det e min avslutning på valborg1
Göttans! Men när jag kom hem, kände jag för att göra precis ingenting. Bara slöa!
Och det är exakt vad jag har gjort hela kvällen. Slöat!

Nu tänker jag vara så "gammal" att jag tar täcket över huvet och somnar in..Och drömmer mig bort... ;)
Ska tänka på en människa som e chaffis till Sala ikväll.. hehe..
Han e nått att drömma om! Inget annat e något att tänka på just nu!

Skönt att vara singel. Då får man göra som jag. Bara slöa utan att behöva vara någon tills lags hela tiden! 
Dessutom ska vi på "mission" imorgon kväll. Spök-mission med blge folket! Kan bli hur galet som helst!
Det gillar vi, och hade jag haft kille..Eller ja, en speciell, Då vette fan om man hade fått göra nått sånt kul.
nä, då ska man väl bara vara hemma och sköta sitt och allt annat medans han skulle fått göra som han velade.
Tur man inte är i den sitsen mer. visste ni föresten om att han finns med på en dejting sajt, trots att han har tjej.. (vissa ändras visst aldrig)
Undrar när han bli påkommen, ordentligt!

hoppas kan man ju alltid göra, Eller oxå bryr man sig inte. Det är ju inte jag som får ont i hjärtat direkt..
haha..

God- natt!

Och till "chaffisen" säger jag, Du skulle visst ha dissat sala.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0