Carro/Häxan -

Vår? Sommar?

Huvva, Rätt uppenbart att jag hatar vissa insekter..

Grannen var hit idag och fikade, Passade då på att gå ut med mitt kaffe på altanen och kläcka en cigg.. kläcka, nu ska ni höra.. *Å vad tänker jag med?*
satt där så fridfullt och lyssnade på fåglarna som kvittrade, i min FRIDFULLHET! tills jag ser nått komma imot mig i 120 knyck.. och detta nått, SURRADE.

gissa vad, en geting! hallå hörde ni rätt? ja, en geting. *wwwwwwwääääääääää* sen brummade jag in i 120.. Grannen höll på att skratta lungorna ur sig. Carro flyr från getingen bertil i vild panik. *huvva!*
Jag hatar getingar,bin och allt vad dä heter. dom gör en sak, ONT!!

Väntar på en viss T nu..Han LOVADE att han skulle köra ner mig till öb idag. För Madde ska få nya sandlåde leksaker.. *men men, segare människa får man ju leta arslet av sig efter!*
Nä, jag går och "kläcker?" en cigg i stället..
Här kan man ju få mer spunk än på andra ställen.. :P

träning nästa vecka. Ja, nu jäääääklar i min ända ska den väck!

skaka bort fettet, Det e rätta takter det!

föresten, pucko, hur gör djur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0