Carro/Häxan -

Ågren, Minnen, Längtan!

Pratade med H för någon vecka sen, Hon tyckte att jag skulle komma te stallet och testa min häst.. haha.. Jag har ju typ gett bort han eller hur man nu ska se på det. Han står kvar i mitt namn mm mm.
Så nu äre en liten tjej som ska börja att rida honom. Annars har jag utbildat och ridit in han som 3 åring. Men nu har jag inte längre tid för honom, och ej heller lust. Har bilarna att tänka på och min dotter samt hundaveln.

Har ju haft han i över 6 år, sen ridit sen jag var 10. Så nu känns det som jag vill ta en paus från allt vad hästar heter.
Kan ju vara lite långtråkigt dock, inga tävlingshelger längre, ingen att mysa in huvet i.. ingen att pussa på eller som gnäggar längre.
Plutten.

Lägger in en bils på honom. Kan ni gissa rasen?

Dock är det skitenkelt, men ändå.



Älskade häst! Min vackra!

Jisses vad jag saknar han nu, alla galoppstunder.

Hanna, kommer du ihåg när vi red ut i skogen med våra kusar och Amira, haha, När jag sjöng och jag och Rolle gick rakt in i ett träd, haha...Vi hade noll koll där. Rolle gick och mummla (Lät som han sjöng) och du satt och asgarvade!

Synd nog har jag tagit bort alla videosar med han.

Bah!

Föresten, satt och kollade kortet nu, Rätt bra skuggningar.. hmmm... Ett motiv månne?
Vill köpa kompressorn nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0