Carro/Häxan -

Bilder från motiven.

(Bara amira bilderna). resten ligger på en annan kamera.

Orginal Fotot. (jag utgick från detta foto, sen skissade jag upp en hund på 100*50 cm, frihand.

Målat hunden svart, maskerat och ska gå igång på bakgrunden och 55 olika nyanser av blått för att kkunna på in mer djup och rörelse i tavlan.

Nu fattas det bara finjusteringen och olika nyanser vitt samt "neon" vitt för att få in skimmret och glansen i tavlan, ögonfallet..



Nu fassas bara texten och sen är det väl klappat och klart.

Observera nu att min kamera inte tar kort till tavlans fördel utan till sin egen. Tavlan ser fan så mycket bättre ut i verkligheten. För att vara första gången så tyckte läraren att jag hade bra potensialö för att kunna bli jäkligt bra, mitt MVG i bild gjorde verkligen susen.

Utställning på skolan imorgon da.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0