Carro/Häxan -

Blåljus och Ambulanse!

Skulle knata upp te Willys 20.50. Kommer till min parkering, Då kommer en Brandbil...Tänkte jaha vad har nu hänt? Kollar vart den ska och den svänger in mot mammas hus, ser då att det står ytterligare en branbil där, och en ambulanse..hm...Hjärtat börjar då pumpa. Vad fan har hänt igentligen!! Börjar gå ner och ska kolla vart dom ska, ah..första porten. (tur). Ser ingen brand, och personalen var rätt lugna, däremot ser nog jag mest ut som ett frågetecken..

Aja, knatar upp te Willys..Kommer hem sen och då hade alla åkt. Läste på dt nu att det var brandrök som hade orsakat larmet.

Röklukt - men ingen brand


Falun

Räddningstjänsten ryckte ut till en flerfamiljsfastighet på Kopparvägen i Falun tidigare ikväll. Boende hade känt röklukt, men någon brand hittades inte så ärendet avskrevs.


  Publicerad: 2008-12-28 21:46
Taget från www.dt.se

Så tydligen var det bara nått som inte blev nått mer.

Dock vill jag göra en varning. Detta område på nyår är verkligen inte nått man vill bo i på just Nyår.
Människorna här smäller smällare, skjuter upp nyårsraketer MITT framför FÖTTERNA på alla, inkl sina egna barn, SMÅBARN dessutom!
Invandrarna här har fan INGET innanför pannbenet! Man vill bara gå fram till dom och fråga, Gör ni lika i erat land oxå?? Ja just ja, ni gör ju det. med då DÖR folk! Fattar ni inte att det e farligt? Nej just det, ni bryr er inte!

OM jag ser en person nästa gång som är elak på djuren (rätt ofta sånt händer här) Lovar, då kommer jag oxå vara dum mot den. Göra det som göras kan! Samma metod tillbaka.

Blir så arg när jag får höra vad folk gör mot sina djur, eller mot andras. Ni borde inte få leva enligt mig!!

Hatar fortfarande kineser.

Nä, Ryggläge nu..Med en kopp kaffe och en katt som är fruktansvärt gosig. Me like!

Hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0