Carro/Häxan -

Börjar bra men slutar i totalt mörker!

mhmp, DET var min dag det!

Började skissa på min drake, sen ritade jag upp den på frihand, sen vare bara att slänga sig i lackboxen och dra över med Airbrushen. Det gick bra, grönt,rött,gult,blått. Nu var draken nästan klar.. Bara dom svarta konturerna som skulle dit. DÄR brast det, TOTALT!

Går ju på medecin nu, som gör att jag drarrar, i händerna. Mina händer ser fan mer ut som en dildo nu, eller dom rör sig som en. Så det här med RAKA fiiina sträck.. NO way! det blev hakke hakkespetts varianten.
kuuuuuul.

Skulle fan bara ha målat den där jävla draken, sen sketat i resten. Men neeeeej då. jag är så kåt på sprutan så jag slänger mig över mer färg. När ska jag lära mig, STOOOOOOOPP!!
Tydligen inte det här halvåret. :P

Nu har jag allafall ett jobb framöver, ska nämligen lacka en skärm, då smarta uffe har tyglat till hans egna.
Sen ska jag och Ida pimpa upp hennes bil. :D
Det ska bli mycket roligt och intressant. Har redan valt en färg med pearl i. Den skimmrar som en disco kula.
Skiiiit snyggt. Nu kom madde, måste dra.

hej hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0