Carro/Häxan -

En blond Carro är inte en Smart Carro....

Får du mer än 20 är du blond i huvudet

[x] Jag gör denna gallup fast du egentligen skulle göra något viktigt
[x] Jag har klätt på mig kläderna fel väg
[x] Jag har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i handen eller fickan
[x] Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" - förbannelsen
[x] Jag har tappat fat, glas eller bestick
Antal: 2

[x] Jag använder ordet "smart"
[x] Jag använder ordet "coolt"
[ ] Jag ser döda människor och de är mina enda vänner
[ ] Mina vänner svär inte
[x] Jag slår i mitt huvud om jag gör bort mig
Antal:  1

[x] Jag har fallit av en stol
[x] Jag ligger ibland och försöker få fram figurer ur takets mönster
[x] Jag säger "ööh" flera gånger om dagen
Antal: 2

[x] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag pratar
[ ] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag INTE pratat
[x] Jag har gått in i en glasdörr/fönster
[ ] Jag har gått ur/gått in i ett fordon som ännu är i rörelse
[x] Jag har skrattat åt något som jag börjar tänka på och då har folk tittat konstigt på mig
Antal: 3

[x] Jag har gått in i ett träd
[x] Jag har försökt slicka mig på armbågen
[x] Jag visste inte att Alfabetssången och Blinka lilla stjärna har samma melodi
[x] Jag försökte just sjunga dom
[ ] Jag har snubblat på mina skosnören och ramlat
Antal: 2

[x] Jag har satt mitt eget spott i halsen
[ ] Jag har sett Matrix men förstår den ännu inte
[x] Jag är/har varit blond
[x] Folk har kallat dig senreagerad
[x] Jag har i misstag fått något att fatta eld
Antal: 3

[ ] Jag har försökt dricka något men märkt att de kommit från din näsa
[ ] Jag har somnat på en lektion
[ ] Om någon säger "fjärt" så skrattar jag
[x] Ibland märker jag att jag inte tänker
Antal: 1

[x] Jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var
[ ] Folk går ofta iväg från mig och himlar med ögonen
[ ] Jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst
[x] Jag räknar med fingarna fast det är enkla tal som tex 7+9 när jag inte orkar tänka
[ ] Jag har ätit ett kryp
Antal: 2


25,  Jisses, Det är nu man börjar fundera....haha..


ja jag har tråkigt just nu..

Fast jag igentligen borde ta och hjälpa Ida diska...Och dra en sväng med Pluto.

Föresten, Etage igår..väääääligt tråkigt tills jag och Oscar kom på att dansa lapdance på strippstången..
Sen hamnade jag där med en kille, och en vääääääldigt fototokig papparazzti. haha...
Tror jag är med på ett par pix...Undrar vart dom hamnade.

Tur körde Adde både dit oss och hem. Fan somnade 6 imorse..
Ida och jag låg och snarkade ikapp inatt..haha....Granen fixade vi över ett vinställ, som sen zozo och robert drog sönder så kulorna flög....Där satt vi o garvade som små miffon... haha...
Första festen igår da, här. fan va det va folk. haha....

Ikväll, tja....Har man supit i 4 dagar kan man lika gärna fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0