Carro/Häxan -

För Gammal För Kärlek, Känns Det Som.

Är det bara jag eller börjar jag komma in i någon sorts kris!
Glömde tala om en sak som hände imorse, jag kommer upp ur sängen..Hela lägenheten luktar Karl!
Men nej, ni som trodde nått där har heeelt fel, Madde hade nämligen hittat Tommys parfym som han hade här för en evighets sen. Den hade hon visst haft kul med i hela lyan. Nu lucktar alla mina kläder kille! Bah, å jag som trodde där ett tag att någon hadfe hoppat in genom fönstret eller nått och typ vart lite magisk. Men nej. Bara madde som sagt som hade väääldigt kul här ett tag.

Vi har nu vart ute och åkt lite bob, dvs jag har dragit henne till bvacken, uppför backen, åkt med henne ner, och gjort om samma procedur ca 900 ggr känns det som. Träning kallas det nog för om ett tag.
Det kändes snällt att jag fick lite övning nu såhär på em. Trevligt.

Minnes låtar från förra helgen, Med en "svamp" i bilen...haha..

Britney Spears- Radar
Basshunter-Angel In The Night

Lady Gaga- Poker Face.

Älska!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0