Carro/Häxan -

gah.....

Nu ska jag lära er en sak...

Man ska inte äta så mycket så magen blir megastor och man helt plötsligt bara tänker ordet, spyyyy....
Jag är så jäkla mätt nu så jag tror jag spyr snart..Basraför att min mage vill ha liiite luft..
Det blir inte bättre att T sitter på msn och snackat mat.. bah..bara känner att nugårdetsnartintelängre..

Tror jag ska röka en cigg och fördriva tiden med att planera in allt i minsta detalj tills imorgon.. Shoooooopping!!
Anar att jag river listan imorgon och bara äh, skit samma..jag kan ändå.. När jag sen kommer hem och inser att jag typ bara köpte massa skit, till mig själv.. Så litan känns just nu och säkert oxå imorgon VÄLDIGT behövlig.

Vet dock bara vad jag ska köpa te Madde...Knappt. ÅÅÅÅÅ, just nu suger både jul OCH nyår!
Låt mig bara få gå i ide..
Kanske hjälper om jag gråter lite...Nehepp, det gick inte..Ida ringde..

Aja, sömn nu är nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0