Carro/Häxan -

Guldfisk!

Men vad fasen....Nu missade jag "Bonde Söker Fru" IGEN!! Baraför att jag trodde att det började kl 21.oo. Men neeeej det började ju 20.oo som det alltid gör! Minnet är fan bra, men oootroligt kort!
Bra dag i dag i skolan iafall.

Vid halv 3 satte jag och läraren och fikade tillsammans, eftersom dom andra hade kärnämnen så var vi ensamma i verkstaden. Och han ville prata om hur jag hade det och så.
Vi hamnade i en het dissution om hundar.. :D
HaHa, det var kul. Disskuterade nästa vecka mm mm. Bra!

Nästa vecka ska jag vara med 3orna och testa på MOTIVLACK heeela veckan!! KUUUUL!! Längtar som en tok!
Äntligen. Så istället för en vecka i vår, blir det nu 2 v med motivlack allt som allt.
Riktigt bra!
Ska höra med Emma oxå om varför hon inte kan vara med. Hon kan ju bo hos mig. :D

Nä, Nu ska jag väl pilla vidare.. See yaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0