Carro/Häxan -

Hej o Hoj!

Nu sitter vi i Mora och partar.. *Just nu kollar Ida på min skärm från tvn och talar okm för mig vad jag skriver*
Kul Ida, Kul!!

Kom hit igår, haha... Vi fikade i stan, Ida rapade.haha och jag och F garvade så jag höll på att dö!
SEn drog vi hem te dom och fortsatte festa. Gick på Wasa stugan. Jag och ida tog stången i beaktning på en gång. Det var klockrent!

Bra kväll och natt igår. hlöhöhööhöh... :P

Nä nu lär jag dra. Snart mat. Och mer sprit!

Sen Wasastugan igen, see yaaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vet vem F e nu.. haha

2008-12-07 @ 17:20:42
Postat av: Carro/Häxan

å jag vet vem du e!

2008-12-09 @ 17:16:10
URL: http://caroline1981.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0