Carro/Häxan -

Hemma igen...

Så tråkigt men ack så sant.. Nu är man hemma igen i super trista Falun. Tja, Var på Wasa stugan i Fredags.. Inte riktigt min grej att gå på en krog, lyssna på mysko musik.. Och vara allmänt ensam eftersom ida (fyllekajjan) SOMNADE halv 10!! En FRedags kväll..Kan ni tänka er.. På sin egen födelsedag dessutom. MUPPIDA!!
Lämnade min sida helt och hållet.. För en kille!

Kul ida, kul. Aja..Vad är endag på slottet...Nog om det nu.
Vaknade på lördag morgon.. Inte ricktigt hightekk där inte.. Super trött då man sov ca 2 timmar den natten.. Sen vid 13 tiden skulle man fundera på om man skulle åka hem eller inte..Ida orkade inte köra. (dvs ida ville ha mer av killen) haha så vi blidde kvar.. Synd att vissa (ehmmn) drog på fest. jaja...
Carro däckade somvanligt på samma ställe som sist.. Sen började telefonen ringa vid 22 på kvällen.. Dolt nummer.. OFTA jag svarar! och det var ändå bara nån liten skitunge med inget liv som ringde och ville dryga sig.. :P
Sen ringde anders (fläääänders)... haha..Han var fuller.. haha...
Nog om det. summelund av helgen..Förvirrande bra!

Nu är man hemma och trött..sliten och har några hårstrån mindre på huvet.. Jag anar att det är jimmy jag ska skylla på :P hhöö..NÅN klippte mitt hår, eller oxå har det hänt en liiiiiten olycka, vet dock inte vad..Men det blev säkert bra.

Ida på msn nu.. Har för mig att 120 bilder ligger och väntar på mig..
Får väl se om man pillar ut nån på bloggen här sen!

Chaaaooooo

Kommentarer
Postat av: Cattis

hallå det var juh JAG som ringde från Flanders mobil juh:)



hoppas vi kan komma ikväll o fira madde!!

2008-12-22 @ 12:39:30
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0