Carro/Häxan -

Idas och Carros Rimstuga! Del 1

Snart är det jul,och tomtemor vill ha kul! Hon var sugen på snopp,och tomtefars stog på topp! Dom tog en snabbis i deras rum,och han knullade henne tills hon vart stum! Han drog ut sin task,och kallade henne för fnask! Tomtemor vart pilsk igen,tomtefar tyckte dom kunde ta den sen,nu var den liten och slapp,hängde där i byxan som en liten lapp! GODJUL!

På jul vill carro ha hårda paket,å inget jeeevla skeeet! Hon vill ha hårt och stort,nån som orkar ta emot,nån som diskar ibland,och leker där nere med sin hand,en karl som vill och kan, knulla som en man,som sagt en som är stor och hård,inte nån som heter mård! GOD JUL!

jul å nyår å massa ståhej,äta massa mat,och kanske lite leverpastej,ta mig sen på bordet så porslinet far,knulla mig i några dar! In och ut och bak och fram,å hej å hå vad dom samm,kom i mig och få mig skrika,kanske bjuder jag på fika? GOD JUL!

Ida vill ha kul, För snart äre jul. Hon vill ha nått som står och som går när hon får. Hennes klappar dom mår bra, När hon dom med sin tunga smakar av.. På Julen får hon gröt, Det tycker även hennes Tomte är skönt!

Ta mig hårt och upp och ner,spruta mig i ögat så att jag ej ser,slit av mig mina kläder,in med lite lack och läder,piska mig och lek med mig,kanske leker jag med dig? GOD JUL!!

Nu ida, Tomtens kuk hon drar, För på julen måste en Tomte vara gla, rim och stimm det är hennes trimm, när sen tomten ropar STOP, Då får inte ida något mer snopp! Julen nu snart är slut, men ida hon vill bara suga mera kuk!

Nu måste ida tas hårt i baken, endast tomten äro snart vaken, Idsa med sin hög ton, ropar endast som en.......ko!

Kommentarer
Postat av: Julia

kul med rimstuga :D

2008-12-19 @ 18:34:30
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Linda

Okej låter bra det. Vi siktar på den 8 februari.=)

2008-12-21 @ 21:21:23
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0