Carro/Häxan -

Julafton / Avklarad!

Himlars vad fort det gick... Redan är den slut. Så vad har man gjort idag da??
Jo, Var som sagt till Hälsinggården till Mormor och Morfar. Träffade på Kusin vitamin, bröderna och halva tjocka släkten. Madde åkte med tommy till svärdsjö för att fira jul där först. Sen kom hon te oss efter 4..

Fick massa Julklappar både hon och jag.

*Kläder
*En dammsugare
*platt-Tv
*Massa nödvändigt skit :D
*Pengar

Men jag är rätt nöjd. Vet ju att den bästa julklappen kommer till oss nu i Januari. :D Mer än så säger jag inte. Inte ens T vet..haha...Jag sa en sak, men det var inte rätt.. Eller ja på ett sätt...
Men det kommer att bli riktigt Nice!

Ena saken skall vara i Hallen och den andra i Vardagsrummet. :D Eller om jag drar påstort och sätter upp den i Badrummet..

Sen kommer det en fyrbent sak hit oxå. Och en slingrig sak... :P

Om ni tror orm, Så har ni heeeelt................FEL!

Har masser jag vill göra i denna lya... Och tror det kommer att funka rätt bra att göra det i Januari... :D
Hoppas på det iallfall.

Men nu ska jag gå och sussa sött för imorgon ska jag åter igen te Hälsinggården..Sen dra iväg te Blge :D


Ciiiiiii yaaaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0