Carro/Häxan -

Juldagen / Avklarad.

Så...Nu är Juldagen avklarad och ikväll blire en fortsättning. OM nu bettan startar åt Ida. Annars blir det till att vara hemma (klagar dock inte på det heller)...

Ikväll ska vi göra Falun osäker.. Tänkte att det var dax nu att ta tjuren vid hornen och dra ut i Falun. Har mestadels bara dåliga minnen och vibbar från denna stad. Men nu hoppas jag att den tiden är förbi.

Orkar inte blogga mer idag...Ska mysa med mina alvedon nu tills ida kommer och sen blire duschen!! Måste dessutom försöka finns lite mat.. Orka...

Hann med en kaffekopp iallfall....Göttans!!

Kvällen igår var kul och för en gångs skull kände jag mig snygg i en åtsittande grön klänning och leggings.
Klänning brukar inte vara mitt första val..Men tja. Skam den som ger sig.



Godnatt.Godmorgon. och god kväll!!

Om jag blir hemma ikväll kanske det blir ett till inlägg.. Återstår att se!

Har föresten massa kort från Mora oxå.... Undrar när man ska orka lägga in dem.. :P

Puss o Snusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0