Carro/Häxan -

Kom med nått nytt..

Var ju in till läkaren idag för att kolla min cysta. Det positiva med besöket var att den var borta, det negativa var väl att jag fick ett tråkigt besked. Men det tänker jag inte ta upp här, inte än i allafall.
Har setat här hela dagen och försökt fått igång bloggen, Men den har bara knasat sig. Tack och lov kom jag äntligen in, nu.

Så vad har jag mer på hjärtat då? Jo, att jag har en kall lägenhet. Känns som det är 5 minus..brr... Fast det kanske bara är 22 plus.
Men ändå. Jag har all rätt att klaga på kopparstaden. Dom gör inte sitt jobb! Kalla lägenheter, dessutom har jag tjatat på min bovärd att han ska lämna mina nycklar. Men inget händer. Ska dessutom ha nya eluttag, dessa är förevigat med fara. Kul att varenda jävla kontakt utttag stöter på mig dagligen da.. NOT!

F
örbannade hyresvärdar säger jag bara! Därför ska jag nu utsätta min lägenhet för julsånger!!

Sen ska jag somna på soffan, som det rikspucko jag är. Tappade tillomed bort min egen hund idag, men insåg efter ett mycket väl genomfört letande överallt, att mamma hade henne.. :P
Visst 'är jag smart?! Jag skulle nog fan glömma min bak om jag så inte hade den fastsatt. Ioförsig skulle det inte spela mig någon roll om jag fick en mindre variant.

Dagens mindre lyckade affär var att jag köpte en locktång, som visade sig vara en hel bok full av överaskningar.
Här står jag och ska locka håret.. Som den nybörjare jag är. Det vart tillslut en nustängerjagavskitenochlåggerdeniförrådet!
Ida får fan hälpa mig i helgen.
Jag var för stressad nu för att sitta och vänta på att lockarna skulle synas.

Men visst,den är säkert bra. Jag ångrade mig och ville ha en platttång istället.
Nu ska jag göra lite nytta, som lite käk kanske. Om jag orkar. Annars får det bli nått annat.
Har kommit på att när madde är borta,så äter jag typ ingenting. Strålande! Det betyder att jag är helt väck.
Måste nog äta mer.

Nog om det, jag kom på nu att jag har en film att se klart. Braaa, minns inte alls att jag kollade på den i Fredags. Strålande där med.

Tjaoo!

Föresten kan denna katt liknad mig, sovandes på datorn!


Kommentarer
Postat av: Torsten

Kopparstaden i ett nötskal! fy fan att man ska behöva frysa! Har bott i denna lägenhet i 4 år o varje vår/höst är det samma jävla visa. dessutom har jag inga eluttag i mitt kök! jävla skandal. näfy fan för Kopparstaden!

2010-10-23 @ 14:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0