Carro/Häxan -

Lucia Firande * 2.

Idag har jag hunnit med 2 lucia firanden. Ett på skolan och sen ett på Dagis. Madelene var jätte-söt i sin lucia dräkt!
Både jag och Tommy tog kort. Som vanligt strejkade min kamera rätt rejält där.
Nu är det verkligen dax för en ny mobil. Tyvärr vet jag inte ens vilken jag vill ha än.. Finns ju inte direkt EN i butiken. Utan snarare 100 att välja mellan.
Funderar på en likandan till och sen köpa en digitalkamera istället. Eller helt enket behålla denna. Nja, jag vet inte.
Får väl önska mig en i julklapp.. :P

Hittills på Önskelistan:

  1. Pengar
  2. Mobiltelefon
  3. Sällskapsspel
  4. Digitalkamera
  5. Kläder
Sen var det väl inget mer som jag kan komma på nu.

Ska snart bege mig och hämta Madelene. Hängde nyss upp tavlorna jag hade gjort. Ska kolla nu om min mobil vill ta ett kort på mitt senaste, eller om den strejkar igen.
Min vanliga otur säger att den kommer att ge upp totalt snart. Bara väntar på att jag måste ringa eller nått, och då är den helt stendöd.

Som tur var har jag 2 till, som synd var är att dom båda är låsta till Telia. Grr... Halebop here i come!

Nä, ha det bra i vintermörkret nu.

(Slänger väl ihop nått här ikväll igen. )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0