Carro/Häxan -

MADELENE 3 ÅR!!!

Idag fyller våran lilla tjej 3 år. Så nu är hon inte så liten längre,. Idag ska det bakas och städas..Fixas och donas. Gårdagen gjorde jag och min andra hälft ida, tacos. Sen satt vi framför bonde söker fru. Kommenterade och garvade i högan sky.
Så nu väntar jag bara på Ida som ska komma och hjälpa mig baka tills ikväll :D GRYMT KUL!!
Igår dukade vi inne i "matsalen" och gjorde det barnvänligt fint!
I köket har jag satt upp massa ballonger och gilanger.. Ida gillade det, hon garvade åt mina desperats försök att hänga upp allt på rätt ställe. Kan tala om att man tänker en sak så blir det en helt annan.

Vid den här tiden för 3 år sden, låg jag hemma i värkar. Lina min dåvarande combo, åkte till sthlm 9 på morgonen, och efter det kom allt igång. Tror det var för att jag blev ensam och nervös.
Var sen upp till bm och kollade (hade juredan en tid där för återbesök). Hon sa att allt var bra och att jag skulle hem och vila lite tills det startade igång på riktigt. Vid 7 tror jag det var så kom Jennie på fika, vi drack kaffe mellan mina värkar. Jag gick på toa och insåg att jag blödde lite, ringde in till BB och fick lov att åka in då.
Jag tog ingen bedövning och förlossningen tog 45 min tills hon var ute, 23.oo den 22 december 2005.
Hon vägde 3210 gram och var 47 cm lång. Liten tjej alltså.
Men ack så SÖÖÖÖT!!

Här låg vi inne på BB, 2 dagar efter hon hade fötts. julafton alltså.

Nu har hon hunnit bliva 3 år alltså. Tänk vad tiden går fort.. Nästan så man önsklar sig en till liten bebbe...



Madde testar nygamla leksaken, Hemma hos pappa.


Ack, Visst är jag söööt!!

Nä, Nu har ni fått en inlägg för idag oxå! Nu blir det fixa o dona!

SEE YAAAAAAAAAA!!!

Kommentarer
Postat av: mia

ja det är en himla söt tös du har. grattis madde!

2008-12-26 @ 16:36:20
URL: http://miics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0