Carro/Häxan -

Nu vare jusom dax för ett till inlägg da...

Har inte mycket att komma med, Bara att det rullar på i skolan.. Lackar kökslucker nu.. Och massa köks inredning. :P
Väldigt kul, Lär mig mycket på det..
Fick även ett eget projekt, handlar om en Motorcykel. Ska lacka en sån.. Så nu ska jag ha kontakten med kunden kolla färg och massa jox. Hoppas på att bli klar innan våren. Tar all tid som blir över.
Så den började jag med idag.. Kul kul. Verkligen inte kul när dom har spacklat hela tanken, Så det får man ju riva bort med Rondellen. Sen har det bubblat upp färg och släppt på vissa ställen där dom har svetsat. KUl, Tanken ser ut som en bergodalbana. Och den ska jag få perfekt slät :D
Borde ju lyckas... :D

Seg dag idag för övrigt. Nu blire bonde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0