Carro/Häxan -

Packad o Glad!

Har äntligen packat det sista nu...Känner mig riktigt duktig här! Nästan så jag måste berömma mig och tala om hur förbannat bra, not. Jag är på att packa. ikea kassen igen da. Men den här gången får Amira vara hos sin husse, Vissa var tydligt allergiska. höhö. Kan verkligen inte rå för att min hund lossar hår.. Hade en fundering idag på att raka av henne allt hår och börja kalla henne för en "kinesisk naken vallhund :P"... Den iden var alltför dålig, så den dog i min hjärna som allt annat brukar göra.. Ex min elaka 2 hjärnceller. :D

Nu ska man väl gå och lägga sig, Ska upp imorgon igen..Tyvärr.
Ida var föresten till mig idag.. Först kom hon till skolan och alla undrade nog vad hon var för en..För killarna blev ju lite manliga där ett tag. Moppsade sig och hade sig.. *småpluttarna*
Björn hade "loppis", Marika städade hans kontor och jag bakade in mig själv i en rondellmaskin. Den ville verkligen inte följa mina drag.

Sen drog vi hem till mig och snackade massa skit, Rökte som 2 sportfånar, och sörplade julmust.. Sen donken. Satt där i en timme och flummade, julrimmade och hade oss. Vi satte colan i halsen  657 ggr och maten i strupen. Men kul hade vi. Sen hem och planera inför imorgon, Hur vi nu ska hinna med allt. Tidsoptimister som vi är.
Sen uppmanade mamma mig med att jag skulle köpa en julklapp och en födelsedags present åt madde. Så vad ska jag köpa till mig dotter som typ redfan har allt.

Jo det ska ni få se efter jul. Namet är givet, Hugo tror jag han fick heta. Han kommer hit efter Jul och bosätter sig hos oss :D
Han har 4 ben och är just nu en bebis :D

Vad det blir får ni som sagt hålla med tillefter julafton.. Får se om vi hinner innan nyår.. Annars kommer han att flytta in första veckan i Januari :D
Det ska bli spännande, Mycket spännande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0