Carro/Häxan -

Pust,Stånk o stöööön...

Nu har vi averkat ännu ett kalas. Sådär ja, Diskat och undanplockat är det oxå. Bra jag känner mig, totalt slut.
Just nu sitter jag och kollar hur det blir i Sommar.. Om man ska starta före midsommar eller på midsommar.. Längtar ju som fan till Sommarens Race. Då har man nått att pula med hela sommaren..
Börjar kännas nu att man vill sitta bakom ratten och höra dånet från motorn.. Pulsen kommer ligga på topp, samt allt adrenalin...

Börjar redan pirra i magen när man tänker på det... Stämmningen, allt skruvande,publiken...Värmen? Som brukar komma sista dagen..

Imorgon ska jag och Ida iväg te Kupolen och handla julklappar..Kan ju bli en upplevelse.. 2 tidsoptimister och en dag..
Sen är det ju bara en dag till så är det Julafton.. Sen juldagen och vips nyår..Tiden går bra fort nu...
Nyår da...Inte den blekaste aning..

Nä, Nu får det vara nog babblat här..

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0