Carro/Häxan -

Ryggläge Delux!

Har intagit ryggläge i soffan, och där ska jag fan ligga tills jag somnar..  :P
Imorgon ska jag upp och rida PONNY!!! hihi..KUL!
Mockat idag och igår och myyyyst med massa häst!

Men som sagt, idag är det en lugn dag. Gårdagen brhöver jag inte berätta något om, Varför måste alla veta allt lixom?
Missförstånd igår, tror det är bra nu, Eller jag hoppas då det. Har dock inte hört nått mer så jag börjar fudera lite nu igen..

Hoppas på 2009 att det ska bli bättre än 2008.
Nu ska jag tyvärr ut i kylan igen.. Willys en snabbis. SUCK!!
Men tyvärr, måste ju ha mat någongång.

Sen ryggläge igen!

Är totalt färdig.


See Ya!

Ja, Ensak till.
Tycker verkligen inte att man ska lägga över allt på min, vänskap. Vissa har hittat nya dom oxå, men det kanske är skillnad? Eller??
Jag tycker fan inte det! Nu vet du kanske hur jag har kännt mig ett JÄVLA bra tag!

Ida, Du är älsk!

Jag tänker verkligen inte passa upp på någon mer, andra sköter det så bra. 
Har igentligen massor jag vill säga, men inte idag. Det får fan vänta.

Hej! 

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Ida är helt klart älsk! Fan vi desperados lär ju dra ett riktigt storpartay snart =)

Kramizzar och nyp i stjärten!

2008-12-29 @ 19:13:18
URL: http://lindamariiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0