Carro/Häxan -

Snö och Åter Snö!

Massa snö ska det vara, så det bara knastrar när man går ute... Vi ska snart gå till mamma och hämta bobben... Sen ska vi nog hitta en fin liten backe och åka lite.
Ikväll blir det luuugnt. En bra film hoppas jag på. Nedrans, Glöggen jag köpte förut är slut :( *morr* Inte bra!
Efter bob åkningen blir det till att damsuga. Sen vette fasen vad vi ska hitta på. Blir mat emellan där oxå. Men den har jag redan förberätt. :P

Ska bara hitta på mig en massa tjocka kläder nu... Kallt ute!

Jaha, och annars var det väla inget nytt, Förutom att Ida drog te Oslo igår (hade jag inte haft madde så hade jag vart med) Men hemma är alltid bäst. Just nu. Dessutom försöker jag spendera så mycket tid det bara går nu med madde, Eftersom hennes pappa kommer imorgon och ska ha henne en vecka. Sen Fyller hon ju år nästa måndag!

22 December för att vara exakt!

Nä, Dax att leta upp mina kläder (minns nu iaf var min skoteroverall ligger) Hemma hos bror min. DAEM!
Där gör den ju för fasen ingen nytta. Skotern är ju iaf trasig.

Bah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0