Carro/Häxan -

Söndag.

Idag är en packdag. Håller på för fullt att packa åt Madde,eftersom hon åker till sin far idag. Och kommer hem nästa Söndag. Så en resa-bort-väska, och en väska som hon ska ha kvar där med lite kläder mm mm.
Mer da, hmm..tja. nääää...Nada.

Hoppas mamma kommer hem idag. Snacka lite skit. Släkten från usa är här, och ev ska jag höra med henne om jag och ida får dra över dit några/någon vecka sen. :P
Miami, Disneyland.. egen stor poool... mmmmmmm...

Men nu ska jag packa vidare, sen laga mat och sen kanske ta ännu en tur på bobben. Det kan ju bli ett äventyr i sig.

NÅN SOM SKA MED TE ÅSBOBACKEN IDAG??????? Efter 4??????????

Cattis? :D

Kommentarer
Postat av: Cattis

men kul att jag läser det nu då,om åsbo:( såg dock du ringt men hörde inte det då...



meh jag då?? jag vill oxå med till usa:)

2008-12-14 @ 20:24:44
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Linda-Marie

Ey jag vill också till Usa:D

2008-12-15 @ 11:10:40
URL: http://lindamariiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0