Carro/Häxan -

SUCKER!!!

Om du verkligen tror att du är nåt, Tänk om för i helvete!

Jag är så förbannat trött på allt nu så jag kvider ihop i en liten kudde och hoppas på att allt ska försvinna!
Jag är inte kär, ingenting. Jag hatar alla förbannade känslor som finns.
Eller?
Förvirrad a la carte.

Måste ha min Ida nu! Faaaaan, hon är i Norge och inte jag. Vill tebax!!!!!!!!

Klarar inte av, Känns som om nått har hänt. Nu igen.

Längtar till Måndag nu. Då har jag åter igen sprutan i handen :D I veckan blir det köksluckor som ska få sig en omgång :D niiiiice, jag ändrar härmed ordet Sweet till NICE, Ida!

Utomland i Januari da. Läääängtar, Komma bort från fuckade sverige och alla sk killar som igentligen bara är en drulle MÖSS!!!!!

Saknar Arabien. lyssnar på habibi nu.. LÖÖÖÖÖÖÖÖVE!!!

Hej!


Anders: Men lilla pluppen, vill ha help, massage?? haha... Baaakis. Vänta ska jag komma och sätta på alla högtalare i din lya..höhö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0