Carro/Häxan -

Tröttnat!

Blir så förbannat trött på folk som lägger sig i saker dom inte har ett jävla piss med att göra. Tycker si och tycker så, Gör si gör så, varnar för alla möljiga saker.
Varnar för killar. Tror ni jag bryr mig eller? Nej inte ett jävla dugg. För jag VET redan att det ALDRIG kommer att bli nått!
Fullt medveten om det.

Men det är verkligen inte första gången, ej heller sista. Vem vet, jag kanske inte är den jag utger mig för att vara? Har ni tänkt på det eller?????????? Tydligen inte.
Om ni bara visste..

Är så förbannat GLAD över att jag har Ida!

Resten är historia, Nytt liv finns inte. Men man kanske kan ta vara på det som vart.

Borde inte säga för mycket..

Finns inget att ge längre. Efter helgen är det ändrat, Det blir inget mer. Nöjd?



Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Kan inte annat än hålla med att man blir fan tokig på människor som bara lägger sig i.. suck..

fan lär ju fixa ett brakpartay snart juu! :D

Krams på dig!

2008-12-17 @ 22:59:47
URL: http://lindamariiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0