Carro/Häxan -

Ville bara påminna Allmänheten...

Att jag inte super varje helg- Cattis komentar undviker vi med valpögon och en viss bitterhet....

Att på fredag bär det av till Mora om det vill sig väl. Med Ida och hennes "bettan" Som för övrigt är en bil och som lever sitt egna lilla liv med att dra till höger, mot alla diken och vad som kan tänkas komma i dess väg :P
Bilen borde deffenetift tränas till att leva vårat liv..höhö.

Måste nog ringa Cattiz nu och höra med henne om hon kan vara mitt stöd imorgon. Sitter här och förbarmar mig över vad läkaren kommer att göra med mitt inre imorgon :S huvva..
Mamma skämde upp mig, dom kommer ta en sån HÄÄÄÄR stor kniv och trycka upp den io muttan, sen kommer dom skrapa satan..

Ok, jag överdrev kanske "fisken var så HÄÄÄÄÄR stor" typ den stilen..

Snacka om att jag har tråkigt da.. Fast jag har så mykket jag borde göra. Känner på mig att jag missat nått bra tv program nu oxå.
mupptv!

Nä, Det här är bo-a-orm för carros blogg, åter till livet!

Shaaaa dååårååå

*pungt*


Kommentarer
Postat av: Cattis

men det var ett SKÄMT carro;) men du som aldrig brukade dricka har festat på slutet, inge fel med det:)



vadå stöd ivad?? ska du ta bort cystan? vikken tid? har juh kurs fram te 12.00 du vet.



hör av dej!



puss

2008-12-02 @ 00:17:04
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0