Carro/Häxan -

Bada,Bada,Bada....

Vaknade imorse av att solen var HET! Grymt skönt att vakna då..E nej.
Så det blidde till att fixa frukost, upp och handla..Sen hem och slänga både mig och madde i en kall dusch... Sköööönt!

Sen ringde Manuela, dax var det att knata ner och bada! Så jag,Madde,Manuela,Linda,Jullan och Remsi drog ner mot slussen och sen förbi mot en badplats längre bort... Där låg vi i vattnet till halv 4. Sen tebax ner på slussen, fikade och för ovanlighetens skull mötte vi...Halva ringen..Emax,Uffe,Maria,Dixy och c/o.

Sen efter att vi fikat var det bara hem och duscha igen..Svetten bara rann.. Hann med att käka, sen slocknade madde i soffan kl 6!!! hon va trött!
Sen dess ha hon sovit...Även fast jag har damsugit och fört ett väldans liv... *Tyckte attt hon kunde vakna och somna vid 9 istället.*
Men icke, så dä lär man ju få igen imorgon bitti...

Så nu ska även jag natta kudden, värmen är för på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0