Carro/Häxan -

*Gääääsppp*

Ja, Så sitter man här igen da.. Sov som en gris inatt kan jag tala om. Så trött!! Men hatar att sova ensam bara.. Bara katten som sällskapade med mig ett tag. Ända tills det bara raslade till i köket.. Då drog han oxå.. Spöken?
Igår var det iaf askul. Vi åkte till Sthlm och till Kanal 5. För att jag skulle dit på en ingterjuv för en sak.. Får veta sen om jag kom med eller inte...Men jag tror jag vet hur det gick ändå, Men kul var det..Eller inte. Eller?

Å idag kanske det  ska bli segling med Anders och Cattis.. *Önskaaa*
Bara så underbart härligt att vara ute på vattnet..
Jag och Cattis kom på igår när vi stog vid en fors, att vi skulle verkligen börja fiska med varann...Ha det som avkoppling. Vi kom på att vi båda gillade det! *BRA!*

Nä om man skulle ta och tvätta lite inför helgen da.. Kan ju vara på sin plats.. Eller oxå gör jag det imorgon.. hmm..
Det märks nog, ska ju te bror min oxå och hämta ladddaren mm...

Hare bra, Skriver mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0