Carro/Häxan -

Himlans...

Ska snart dra igång Pluto.. Tänkte låta han suga upp allt dam som har tillkommit sen jag var borta.. Madde skulle komma runt halv 7 snåret. Så jag har god tid på mig att låta han tugga dam och allt som finns på golvet.. :D
Känns ju bra. Sotis ligger i sängen och tar det hela med ro.. Eller ja, han tar väl att med ro.

Snart kommer Johanna... Och Träffade Mia, Gloria och Putte på stan. Så det slutade med en fika på Du o Ja.
*Stamhaket*
Ville till Göteborg oxå, men nu sket det sig. :( (Fan, Typiskt.)

Ska lägga in lite pix här sen på dagens fika.. :D

Men nu är pluto hungrig...Så jag lär väl göda upp han lite.


På Återseende små turturduvor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0