Carro/Häxan -

Känslan.Göteborg.Alingsås!

Ja, hur ska man hinna med att beskriva min helg i en enda mening? Underbart häligt kanske?
Tror vi tar det från början.. Roligare så...

Fredag 18/7 2008
Klockan ringde 05.30 för kl 06.00 skulle jag vara ute. Kvart i 6 ringde Roger och sa att han hade åkt från Blge. Så jag började då att få lite småpanik, Packa det sista,Käka,Fixa iordning mackor att ha på vägen ner...Hann med allt och tillslut satte jag mig på balkongen med en cigg i ena handen och en kopp the i andra. *njuuuter* .
Sen in och ta på mig dojjorna och gå ut..Hann röka lite ute oxå innan han kom. "Den stora svarta faran".... haha, hans bil!

Sen vare bara att lassa i allt i skuffen..Han undrade hur en brud kunde ha med sig halva lägenheten för 2 nätter... *???*
Sen åkte vi och plockade upp Cattis, Som inte ens var halvklar...
Åkte till blge och hämtade upp hans mamma, och sen drog vi ner mot Alingsås. Jag och Cattis somnade av rätt fort i bilen på vägen ner..Efter ca en timme av babblande...haha.. "Ni är som ett gift par du o Roger.." Va?????

Hade lite kul på vägen ner, jag tog kort på cattis när hon sov B-).. Känner mig störtnöjd med det!!
Myspys hade vi där bak iallfall, Täcke och kudde..Och vi bredde ut oss rätt rejält där bak...haha....
När vi äntligen kom ner till Alingsås, Åkte vi nästan direkt till campingen där vi skulle bo. LÖVEKULLE Camping!! Ett TOPPEN ställe! Bad,Fin omgivning och KLIPPOR!!! GRRRRRR..... Så ska ni neråt i landet och behöver hitta en fin Camping så åk dit! Bra personal och det fanns Golf,bastu,klippor,kanoter,mm mm. och MASSA TAMA änder!!

Vi hade turen på vår sida och fick en husvagn, ist för att få sova i tält. Dom sa ifal om det börjar regna så kan det ju inte vara kul att bo i ett tält! *Tack för den!!!* Guld värt!!
Husvagnen var liten med mysig! där fanns det vattenkokare,kaffepanna, mm mm. Täcken och kuddar! och det bästa av allt 2 dubbelsängar!! B-) !!
Så Roger fick köra oss te Willys och handla mat, sen åkte vi "hem" med det, packade upp allt och sen drog vi och käkade pizza! På kvällen skulle vi golfa och käka lite gott samt ta oss en pillimojjsare! :)

Men innan det så drog jag och Cattis ut på vårat egna lilla äventyr. Vi knatade bort till en stor 4H gård.. Där vi mötte massa djur. Förutom djuren även en gång mellan 2 klippor... Ett slott och en gigantisk park!
bilder kommer... Så fort jag fått alla av Cattis!

Lördagen: 19/7 2008

Liseberg stog på schemat! Tro på fasen att vi fick med oss Roger in dit oxå! i hela 12 timmar var vi där och satte Dalarna på kartan! haha... Årets höjdpugnt var det iafall!!!
Vet ej hur jag ska sammanfatta den dagen... Men det har iafall med en viss känsla att göra!! HAHAHA!!
Och några till dvs. Dygnsur.Kallt på kvällen. Höjder,GRYMT ROANDE, Känslor, asg, mm mm!!
tror aldrig jag sett varken Cattis eller roger så glada och hmm... Roade!

Skriver mer sen, samt laddar upp lite pix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0