Carro/Häxan -

Onsdag-Söndag.

Sover jag inne i stan, hos min storebror. Han ska nämligen ner på Arvika och Jobba. Och då ska jag bo där för Rossies skull :D
Självklart ställer man upp och e hundvakt. :D (Och jag tackar ju inte direkt nej tills hans super fina lya)

Har självklart Maddes pool kvar, Så hon får bada där under helgen. Sen har dom ju en liten lekpark oxå typ 5 meter från hans dörr...Så där kommer vi väl spendera rätt mykket tid..

Nån som vill göra mig sällskap??
Komma på Fika? :D
NÅN??

Aja, jag missar BIg Meet i helgen. Men fick välja mellan det och Sthlm.. *Svaret var ganska givet.* Kanal 5 eller Big power meet.. *Klart jag valde Kanal 5.

Hmmm...Vad har jag mer på hjärtat da? Jo, Jag var ut och "spökjagade" inatt oxå... *haha* Suuuuuck!

Bara så ni vet, Finns fn inte ETT ENDA spöke på Gamla Säter!! *Det var lika lugnt som i graven, dock var vi bara utanför. Men ändå..
Däremot fick vi med en "älva" på bild.
Lite mysko var det ju. *Men vissa saker behåller jag för sakens skull*

Det var iaf Jag,Johanna,Cattis, Fritte, och Danne, :D
Och nog hade vi kul alltid... haha.. Jag och Cattis var väl lika galna som vanligt.. *humor, någon humor*
Sen mitt i nassen körde vi hem johanna, sen drog vi te Rottneby i Falun. Stog ute på vägen och glodde..
Träffade en assöt kissemiss :D Den va fiiin., En liten tjej. :D

Så nu sitter jag och har tråkigt, Väntar på Danne. *När kommer han??*

kom hem halv 5 i måndags morgon.
Och imorse kom jag hem halv 4...

Men FN vad KUL det var!!

Lär dra nu... SES!


Så vill ni nått, Ring min mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0