Carro/Häxan -

Rättvik, Parken!

Imorgon ska jag på parken med Ellie. Hon frågade igår, Jävlar om du inte kommer imorgon.....hehe...Men jag kommer verkligen att följa med henne! Sviker na inte!!

Nu ska jag dricka kaffe med min kära bror, Patrik. Sen fixa lite här hemma.
*För övrigt hade vi askul igår/natt... Jisses, Smirnoff ice äger. *Göttans*
Doppa tårna i chocklaaaaaad!!

Nä nu skant vi va såna. Tror Cattis fick psyk bryt på mig där ett tag.. Först imiterade jag en säl, sen övergick jag till en mer avancerad tolkning av måsen i lilla sjöjungfrun..*inte uppskattat!* I wonder why??
Nu ska jag göra lite mer normala saker, som att dricka kaffe och umgås med min äldre bror.

Lycka till fox, vi ses på söndag....

*Lilla semester härifrån...* Igen... 

PS: I Helgen Bor Jag Mitt Inne I Smeten Igen, ifal ni undrar... :D DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0