Carro/Häxan -

Rättvik!

Som sagt så blir det CCW ikväll, Crusing på stan... Enligt Cattiz var det iaf 97 % säkerhet att vi skulle dit.
Och snart flyttar jag oxå... :D Till en 3:a lite längre upp på området...Med uteplats...Så det blir en likadan 3:a som jag hade förut. YES!

Igår var jag in på stan och kollade ut ett aqvarium och lite fiskar. Blir ett stort saltvattens aqvarium denna gång. Med lite Drakfiskar, Levande sten, Sjöstjärnor, Clown fiskar och lite sånt... Får se om det blir nån saltvattens muräna oxå.
Troligtvis blir det ett litet och ett stort aqvarium med 2 olika sorters fisk och vatten i.
 Ska kika om jag hittar lite bilder på djuren...

Har fortfarande uppfödningen på ciklider..*Tråkfisk*
Sen hade jag tänkt skaffa mig lite pirayor igen...Så så fort jag flyttat ska jag in och beställa 5 st rödryggade från amazonas. :D

Snart kommer Tommy och hämtar Madde, han ska ha henne tills imorgon. Sn åker hon till Farmor och Farfar och blir där ute tills söndag. Sen blöire lugnt ett tag. Mamma skulle ha henne sen oxå. Dom skulle åka ner till stugan med henne... Själv ska jag på 2 kräftskivor och en kryssning....

Plugget startar i September, och lägenheten får jag då oxå...Kul, det kommer att bli stessigt det här.

Soffa köpes, en divan soffa, tack. nån som har en till salu? (och inga överdrivna priser tack)

Ha re!!


 (Clownfisk)

 (Drakfisk)

 (Muräna)

 (Rödryggad Piraya)

 (Piraya i stim)

 (Sjöhäst)

Dessa kommer att ingå i ett eller fler av mina aqvarium... 

Kommentarer
Postat av: Momagognonusos

Dyra fiskar det dära :P

2008-07-29 @ 15:08:58
Postat av: Carro/Häxan

Jag veeet, smakar det så kostar det :P

Men känner att jag vill avacera lite, så uttråkad på min Ciklider...

2008-07-30 @ 15:20:44
URL: http://caroline1981.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0