Carro/Häxan -

Snabbvisit!

Är hemma på en snabbvisit. Håller på att tvätta åt Danne...Så jag har både Madde och Rossie med mig hem nu. Gick bra imorse att gå med både hund och Barn.
Ok, Jag har ju egen hund, men hon är typ 2 ggr mindre och lättare än Rossie. Dessutom tror jag inte att Rossie är så speciellt van att gå brevid en barnvagn... ;D
Med tanke på att bror min inte hunnit skaffa unge än..

Får se nu om det iaf blir Big Power Meet för oss... Madde åker nämligen till farmor och farfar imorgon och stannar där te på Söndag. Dom ville ha henne denna helgen.. Eftersom dom snart åker på Semester.
Så vi får se hur det blir. Men vet ju som sagt inte förrens det e över..

Tänkte ha en liten tävling här framöver.. :D
Får se bara vad jag ska hitta på som vinst!
Förslag mottages väl...

Sen tänkte jag ha en lite frågestund oxå.. :D

Så Maila över lite frågor te mig så ska vi se vad vi kan göra åt saken!

Frågor och svar kommer sedan att synas här på Bloggen. :D

"Det finns inga dumma frågor, Bara dumma svar.." Så kör hårt..
Maila mig på [email protected]

See Yaaaaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0