Carro/Häxan -

Tråk!

HAR DU NÅNSIN

Varit medvetslös? - ja tror det...
Tackat nej till samlag? - ja
Hånglat med nån riktigt ful? - haha, mmm :P
Hånglat med fler än 50 pers? - ja.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? - mm
Gjort något riktigt dumt? - yes
Gjort något du verkligen ångrar? - yeees
Varit nykter på nyårsafton? - aa (:
Åkt ambulans? - Nope
Gjort nåt olagligt? - ja flertalet ggr..
Fått din mamma att gråta? - ja
Blivit polisanmäld? - Nopp
Slagit ner någon? - Japp
Skämts över dina föräldrar? - har jag säkert !
Skämts över dig själv? - ja
Sagt Jag älskar dig och menat det? - Japp
Bråkat med din pojkvän/flickvän/f.d? - jaa..
Tar du droger? - ne
Dricker du? - Ja, Jag har mina "ljusa" stunder.. :) haha
Vilka kläder sover du i? - Naken...
Vad hatar du verkligen? - Småkryp
Varit kär? - mmh
Har du vart kär i någon du inte haft chans på? - aoo, :P
Är du ensam nu? - nej, min älskade Madelene är här <3
Vill du gifta dig? - Nja...
Vill du ha barn? - Har ett redan, Räcker bra så! (just nu)..




SENASTE PERSONEN SOM;

Sov i din säng:
Jag :D
Såg dig gråta: jadu, höhö
Fick dig att gråta: aa
Du gick på bio med: Kmr ej ihåg.
Skällde på dig: mamma ^^



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU;

Gråtit: nope (:
Kramat någon: jaa (:
Pussat någon: jo
Köpt någonting: Nej inget.
Sjungit: Nej
Saknat någon: aa


HAR JAG;

Digitalkamera:
Har en men bra fråga vart den är....
Telefon på rummet: Ja mobilen.
Egen dator: Jao..Ett antal.. :D
Könssjukdom: nej
Husdjur: Ja hund & katter
Bra kompisar: Jora
Vem vill du fika med just nu: Johanna

KÄRLEK OCH SÅNT;

Hur gammal var ditt äldsta hångel? 38
och yngsta? 25 (tror jag)
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? hmm,
Har du flashat/strippat nångång? ja..
När kramade du någon sist? i Onsdags.
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? Nja..
När kysste/hånglade du med någon sist? I Onsdags..
Ångrar du det? nej (:
Är du singel? Maby baby.. (:
När fick du senast en komplimang? idag
Har du hånglat med någon av samma kön? Jajjemän...höhö.. Mer å..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0