Carro/Häxan -

A-Kullen..

Stora pojken nu :) Tänk vad mina bäbisar har blitt stora nu :D


 (Nemo)

 (nemo)

 (Nivea) Som numer heter Tinka
 (Nemi)

Bilderna på Nemo e nya... Men dom andra e Gamla. (Nivea, Nemi) Har inte fått några nya bilder på dom än..

Nivea och Nemi expoterades till Norge. (Vikket e jätte-kul då Norge nu har ca 20 Lapska hundar varav 2 st är från MIN kull!!)

Nemo bor i Sverige.. :D

Blir tyvärr ingen ny kull på Amira, Men kanske ska köpa hem en till Lapsk inom ett tag.. :) *Får se, har kikat lite och vet vem som jag kommer att köpa ifrån..)

Lapsk Vallhund är verkligen MIN ras! Så otroligt härliga hundar att jobba med! Lydiga,Lätta och framför allt. Otroligt sammarbets villiga!

Nästa gång blir det en hund som har jakt i sig. Amira går det jäkligt bra för annars. Redan Markerat och jagat lo med henne. :D

Shes IS good!

Lägger in en bild även på henne, MIN hund! Amira!



 (close-up!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0