Carro/Häxan -

Dax för lite bilder maby baby??

Var ju te v-ås i måndags och hämtade cattiz..Galet, jag å anders babblade maasa på vägen ner..
Sen blev jag kissnödig, så vi stannade till på piss paus..haha..Såg skit kul ut när jag hoppade genom kvistar och ängar för att kunna sätta mig ner.. haha...

Försökte mig på lite skylt bilder.. Min mobil e fan segare än.....ja... Vet ej..

 

Så kuuul man kan haaa...

Köpte nya skor innan.. :)

Hamnade bakom..Men körde om sen.. hoho..


Sen kom det en saab framför..haha, och smarta jag galer till Anders, Den där var ju ASLIK din!!! haha.. Varpå han stirrar på mig och undrar vad fan jag ser likheten någonstanns???... Jo Säger jag, Färgen var rätt lik asså..
Bra carro, Bra! PUCKOOOOOO... *Vad fan tänkte jag på Där då???*

Tur man roar nån..

Föresten, kom på nu att Anders har jussom en Ford, Focus.. Combi..Så likheten med den och saab är väl...Färgen maby baby??!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0